Timelapse Torre Aledua

5/5 - (3 votes)

Hui vos porte una entrada curteta i fàcil de digerir. Diuen que una imatge val més que mil paraules… i un video?

Si, el que vos porte es un muntatge de video que he fet a partir dels 4 timelapses que vaig fer en dos sessions de la Torre Alèdua (terme de Llombai). El resultat d’un d’ells el teniu en l’anterior entrada.

Espere que vos agrade:
http://youtu.be/RFGg-M8kR7UHoy os traigo una entrada cortita y fácil de digerir. Dicen que una imagen vale más que mil palabras… y un video?

Si, lo que os traigo es un montaje de video que he hecho a partir de los 4 timelapses que hice en dos sesiones de la Torre Alèdua (término de Llombai). El resultado de uno de ellos lo tenéis en la entrada anterior.

Espero que os guste:
http://youtu.be/RFGg-M8kR7UToday I bring you a short little entry and easy to digest. They say a picture is worth a thousand words… and a video?

Yes, what I bring is a video I made ​​from 4 timelapses I did in two sessions in Aledua Tower (Llombai term). The result of one of them can be viewed in the previous post.

Hope you like:
http://youtu.be/RFGg-M8kR7U

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per a reduir el correu brossa. Aprén com es processen les teues dades dels comentaris.